Jak je to možné, že někteří obchodníci mají tolik zákazníků? Třeba je to tím, že jsou dobře vidět. Kdo chce prodávat, ten musí být lidem na očích, to je pravidlo, které platí v každé době. Takže pokud nebudete vidět, můžete na úspěch v prodeji zapomenout. A je přitom prakticky jedno, co nabízíte, ať už to je zboží anebo služby, i kdyby to bylo něco naprosto jedinečného, tak když o tom lidé okolo nebudou vědět, neprodáte nic. Jednoduše řečeno, bez patřičného zviditelnění se nikdo neobejde.
Jenže není reklama jako reklama. K úspěšné propagaci vlastně ani reklamu v pravém slova smyslu nemusíte potřebovat. Dostatečně se zviditelnit a odlišit se od ostatních můžete mnohdy i úplnými maličkostmi. A i takové zdánlivě nepodstatné detaily, jako je zajímavý kontakt, mohou rozhodnout o tom, kdo získá více zákazníků.
Platí to především u takových nabídek, které se od sebe v praxi nijak významně neliší. Pakliže zákazníci nemají žádné preference, co zvolit a kde nakoupit, třeba proto, že ceny i nabídka jsou přibližně stejné, pak si vždy zvolí tu nejjednodušší možnou cestu. Například takovou, že se ozvou na telefon, který jim uvízne v hlavě.
Když své potenciální zákazníky necháte, aby kontakt na vás složitě hledali a sháněli na internetu, velice snadno se může stát, že je cestou k vám osloví a odláká někdo jiný. A něco takového by neměl žádný chytrý obchodník dopustit. Zařídit to můžete velice šikovně tak, že si pořídíte takový kontakt, který nikdo hledat nemusí, protože si ho jednoduše zapamatuje na první pohled.
Všichni víme, co se říká – opakování je matkou moudrosti. Takže pokud svým potenciálním zákazníkům doručíte do schránky letáček, na kterém bude vaše nabídka a zajímavý telefon jasně vidět, anebo pokud ho několikrát lidem zopakujete v rádiu, pak si můžete být jisti tím, že už jim z paměti nevypadne. Přece jen, zlatá čísla mají tu výhodu, že se nedají zapomenout.